Вторник, 21.11.2017, 22:24
Приветствую Вас Заглянул | RSS

Официальный сайт СШГ№2 Xclass.tk

Меню сайта
Категории раздела
Школьная пресса [16]
Разработка учителей [64]
раздел для учителей
Мини-чат
Наш опрос
Как вам новый дизайн?
Всего ответов: 229
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статьи и разработки

Главная » Статьи » Разработка учителей

Шамгунова Гулимжан Аманжоловна Жай бөлшектерге амалдар қолдану.
 
 
Заринская средняя школа
 
 
 
 
 
Шамгунова Гулимжан  Аманжоловна
 
 
 
 
 
 
Сабақтың тақырыбы:
Жай бөлшектерге  амалдар қолдану.
5 сынып
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Күні:
сыныбы: 5 А
пәні:   математика  
мұғалімі: Шамгунова Гүлімжан  Аманжолқызы
Сабақтың тақырыбы:Жай бөлшектерге  амалдар қолдану.
Сабақтың мақсаты: 
1.Білімділігі::  Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану дағдыларын  қалыптастыру. Жай бөлшектерге қолданылатын амалдарды  қайталау. Жай бөлшектерге байланысты  тарихи құжаттармен таныстыру. Біліктерін логикалық оймен  іске асыра білу.
2.Дамытушылығы:Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру.
3.Тәрбиелілігі:Алған білімдеріне жауапкершілікпен  қарауға,  өз мүмкіндігіне  сенуге, үлкен жетістікке  ұмтылуға үйрет
2.  Сабақтың мазмұны:
І –Ш кезеңдік тапсырмалар (төменде оқушының жұмыс дәптерінде және мұғалімге арналған жауаптар-кілтінде берілген)
3. Сабақтың  әдіс-тәсілдері:
І кезеңде – сұрақ- жауап;
ІІ кезеңде – а) оқулықпен өз бетімен іздену әдісі;
б) дискуссия;
в) практикада бекіту әдісі.
Ш кезеңде –үшдеңгейлік тапсырмаларды өз бетімен біртіндеп орындату арқылы бағалау әдістері.  
4. Формалары:
І кезеңде – фронтальды, жеке; 
ІІ кезеңде – а) топтық;
                     б) фронтальды;  
                     в) ұжымдық.
Ш кезеңде – жеке.  
5. Көрнекіліктері:
І кезеңде – жұмыс дәптері, тақтадағы «ашық журнал», мұғалім мен оқушылардың жеке журналдары  
ІІ кезеңде – а) оқулық; слайдтар, On-line тақтасы
           б) оқулық, жұмыс дәптері;  
                     в) оқулық, жұмыс дәптері, тақта, бор
Ш кезеңде – жұмыс дәптері, тақтадағы «ашық журнал», мұғалім мен оқушылардың жеке журналдары  
Сабақтың  өту барысы:
І кезеңде – а) ұйымдастыру; б) тренинг өткізу,үй тапсырмасын тексеріп тақтадағы ашық журналға белгілеу; 
                   в) «көпір тапсырмаларын» тексеру.
ІІ кезеңде–а) оқушылардыңтопта өз бетімен жұмыс дәптерінде берілген жетелеуші тапсырмаларға оқулықтан жауап іздеуі. Мұғалімнің тақтадағы «ашық журналдағы» алдында өткен тақырып бойынша жиналған жалпы ұпай санын өзінің жеке журналына және сынып журналына баға түрінде тіркеуі.
                   б) мұғалімнің көмегімен дискуссия жүргізу;  
                   в) тақтамен, оқулықпен жеке жұмыс.
Ш кезеңде – дұрыс орындалған деңгейлік тапсырмаларды  мұғалімнің тексеруінен кейін оқушылардың өзіне тақтадағы «ашық журналға» белгілетіп отыру,  жиған алғашқы ұпайларын қорыту, оларды оқушылардың жеке журналдарына тіркету және қалған тапсырмаларды үйде аяқтап келуге беру. Үш деңгейді толық орындаған оқушыға төртінші деңгейдің олимпиадалық немесе ғылыми жобадан фрагмент тапсырмаларын беру. Қосымша, келесі тақырыптың бірінші кезеңіндегі «көпір тапсырмаларын» орындап келуге беру.
 
 
 
Мұғалімге арналған кілті
«Көпір» тапсырмалары
Мағынаны ажырату I кезең.
 
Сөзжұмбақ шешу.
 
Қайталау сұрақтары:
1. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді?  
2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді?
3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосады?
4. Аралас сандарды азайту амалы қалай орындалады?
5. Бөлшектер қалай көбейтіледі?
6. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
7. Аралас сандар қалай көбейтіледі?
8. Өзара кері сандар  деп   қандай  сандарды атайды?                                                                                                                     
9. Санның  бөлігін  қалай  табады?   
10. Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады?     
11. Аралас сандарды бөлу амалы қалай орындалады ?
12. Натурал сандарды бөлшекке  бөлу қалай  орындалады?
13. Бөлігі бойынша санды қалай табады?
«Білу» тапсырмалары 
Суреттен бөлшектерді оқы. II кезең
 
 
Алымы
Бөлімі
Жазылуы
Алымы
Бөлімі
Жазылуы
 
 
 
 
 
«Түсіну» тапсырмалары
Фигураның қай бөлігі боялған?
 
«Қолдану» тапсырмалары
Оқулықпен
жұмыс.
 
 
 
 
\\
 
«Талдау» тапсырмасы
«Кім жылдам»
ойыны.
«Күн сәулесі»
ойыны
 
«Жинақтау» тапсырмасы
 
 
 
«Баға беру»
 
Кері байланыс
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Категория: Разработка учителей | Добавил: Paganel (23.11.2015)
Просмотров: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Логин:
Пароль:
Поиск

Copyright MyCorp © 2017